gäster mm.

jag kan ju meddela att Mia hittade plattången :P

själv sitter jag och tråkar. vi har gäster som är över 30 år äldre än mig ... vet inte riktigt vad jag ska säga om det. hoppas fortfarande att någon gullig ska komma och rädda mig. Jag tror det blir Mia och Viktor? HoppasHoppas!

funderar på om jag ska kolla på en film eller något? mysa till det för mig själv eftersom att det blåser lite för mycket för att jag ska palla gå ut,

ikväll är vi överbjudna till grannarna. så om jag har tur kan jag blogga därifrån, annars snor jag lasses mobil och bloggar där

men nu blir det mat,

muppbild på mig och Mia men det skiter vi i, ;*


when the knees are failing, and his head fall off, you know that it´s time to go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0