förlåt för dålig uppdatering.... IGEN!

jaha då sitter man här då...ensam...sjuk...och med en näsa som svider som rena helvetet!!!
Jag har försökt underhålla mej med att titta på tv men det går typ bara tv shop, så jag satte mej här (förvånade?) och har laddat ner ett bildredigeringspogram :) pogrammet heter photoscape och är väll helt okej.
Här kommer en bild :)

tema candycrush! tycker denna bilden blev rätt så cool men jag gjorde mer på den sen,men det sparades tydligen inte?...hmm

Sen hade jag gjort en av foki oxå men den verkar inte heller finnas kvar, åh!
Jaja igår såg jag slutet av high school musical 3 filmen och vet ni vad jag såg?! Sharpay hade på sig en rosa mjukisdress! typ precis en sån som alla fjortisbloggare har! Haha, finns det ens fjortisar i USA? tål att tänka på.
Neeh nu babblar jag bara.
Pusspuss!
eller vänta! man får ju inte pussas när man e sjuk..
kramkram;)

Kommentarer
Postat av: carrrroo,:D

vart laddade du hem dt? ;)<33

2009-09-14 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0