ello bitchan

sitter här igen,
det var väldigt mysigt hos grannarna. Lotta hade fixat kex och ost och massa.
vi satt där och åt innan barnen gick ner i tältet och typ busade. Sen så "gick vi ut med maja".
Då så råkade vi träffa på Viktor som följde med hem till oss.
Så nu har Elias, Jeppe och Viktor varit här. Vi satt mest och pratade...
aja, sen så skulle alla barn hem och då så såg vi massa raketer som sköts upp så Jeppe och Viktor skulle dit men av någon konstig anledning så tog raketerna slut innan vi sa hejdå.. Sorry for u Jeppe!

Haha, aja... imon ska jag vara snäll. för om jag är det så kommer Viktor hit. och jag vill att Viktor kommer hit så jag har inget val... men vem har sagt att jag måste vara snäll hela tiden? ^^

nu ska jag tvätta av mig sminket, byta om och sen sätta på en mysig film och mysa med mig själv...


my story will begin and end with you






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0