ebbsaaaan gästbloggar! ^^

My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like: "It's better than yours"
Damn right, it's better than yours
I can teach you, but I have to charge

hello bitchesss !
ebbbsa is here. jag ska få äran, av christina, att GÄSTBLOGGA!
WOOOW, asså eller hur? testa själva att gästblogga, det är kul ! :d
jag sitter här, på christinas zebrastol, och sjunger.
vi ska kanske dra till alexxxxx en stund,
vemvet hure blir med det egenltigen? :s
och jusste , viktor dissar oss totalt, för att han väntar på sin mamaaa. :P
synd om oss assååå! fast sofie tröstar oss med mumsiga chokladmyffins ,
inte för att vi behövde dom för vi har ju inte redan ätit chokladbollar & munkar? (A)
men tre ord, hon är snäll :*

förresten, erkänn att man tänker jääääävligt mkt på mean girls när man hör milkshake :D?
texten längst upp är från milkshake, älska mean girls <3 real BIG love!


aja, gotta go XOXOXOXOXOXOXOOXO / eeee
ebbbbbbsa :)

(JAG HAR INTE LUGG, LÄNGRE ;)

Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Hej!

Tänkte bara säga att jag har bloggat om Gratis Bio och skulle gärna vilja veta vad

du tycker om det? Så besök gärna och lämna en kommentar eller hundra vad du tycker om det.



Glöm inte heller att bli medlem på http://www.freestreet.se/?r=7682

så hjälper du mig att få en bloggdator - Som jag behöver.

Skulle typ vara ass shysst om du hjälpte.



Hoppas allt är fint med dig och hoppas du inte ser det som reklam.

Må Gott / Sabi

2009-09-09 @ 21:21:22
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0