dålig upd förlåt!

Det har varit mycket dålig updatering på senaste tiden och det beror på att jag har haft lite (MYCKET) bloggtorka. Trodde faktiskt inte att någon brydde sig men de senast dagarna har jag fått endel skäll av mina kära vänner ^^

Så nu sitter jag här. Vi har studeidag idag och jag tänkte göra just det, studera XD hhaa neeh men vi har två hyffstat stora prov på onsdag och torsdag ocxh eftersom jag har musikal till halv tio på tisdagar måste jag börja plugga nu. Har inte heller satt på mej riktiga kläder än men skit samma.

Och vet ni? Det är bara 25 dagar kvar innan jag drar till Oman!:D *lycka!*

pusspuss/


nästa helg kanske vi drar till mjölby, + ebben!
för andra året irad.<33

Kommentarer
Postat av: araya

vad har vi till onsdag ? ;o

2009-09-28 @ 18:03:27
URL: http://justlikeusthree.blogg.se/
Postat av: ebbbbe <3

vi får ta mjölby nån annan gång :(

då blir det merie, ebbe & chlissen till den lille staden mjölby ;D<33

2009-10-01 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0