chris skriver oxå nu:*

haha vi är inloggade samtidigt igen! ;) we are thinking the same way you knoww. Men jag måste säga förlåt för den dåla uppdateringen:( sorry guys but i have got a life! Jaja idag har hela klassen vatt på gätterö! skitkul asso!:D men nu sitter jag här och luktar grillad-korv-rök..:/ not so good.. om 40 min börjar idol! :D missade första avsnittet i tisdags för då va jag på musikalen men det gör inget för vi hade Tobias och det va jävligt kul! x)

tobias är rolig:P här i let's dance för två år sedan med tina. Dom vann ju?!:) Jag tror han ska va med i norska (eller om det var danska?:S) versionen iår.

NU ringde ebba så jag ska gå ut och hämta min mobil som hon har :P

klara ringer..
mobilen hämtad!

måste ringa upp klara.. la på rakt i örat på henne...

så nu har jag ringt klara!
Fattar ni hur mycket som hände samtidigt? puh! nu är det lugnt igen:P
Jaja. Idol. Jag brukar följa det ganska mycket men efter som det är ganska mycket som händer på fredagarna missar man ju ende avsnitt sen när dom börjar sändas då. Ni då? brukar ni kolla på idol? :)
 Pussar på er!///

Kommentarer
Postat av: Amanda Jacobsson

Tja Maris stressigt eller? :) Ses i skolan /Manda

2009-09-11 @ 19:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0