boring day, Mi blev min räddning!

Heyy dagen har varit sååå tråkig. Jag pluggade rätt länge men sen blev jag för trött på frö-och sporväxter så jag satte på en film som jag lånade av fanny igår - the sisterhood of the traveling pants (systrar i jeans)- den är så hilma bra! jag har läst alla böckerna men tycker faktisk filmen är bättre,(ojojoj skrev jag verkligen det där?:O man ska ju alltid tycka att böckerna är bättre här i sverige;) ) böckerna kan ibland bli för långtråkiga, medans filmen är lagom gullig och sorglig. Och du chris? Jag grät faktiskt till den! Haha det du!

Sen blev det dags för sång så jag cyklade in till stan efter ett lååååångt och förtvivlat ;) letande efter mina nycklar. Jag kom försent med typ 5 min så jag börjar undra om det är sant det som fanny och ebba alltid säger? - Att jag är en tidsoptimist. Jaja jag får väll bara försöka tro på det. Sången va skitkul, jag och mi skrattade hela tiden som vanligt och efter det gick vi runt och snackade killar.

nu ska jag fortsätta lyssna på världens bästa låtar just nu; Happy-leona lewis och sweet dreams-Beyoncé.
Sen ska jag logga in på min och klaras nya favvosida; blip XD och spela robinsonspelet.

Pussar!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0