Toppen/botten - 091015

kände för en toppen/botten ... har inte haft det på länge ...


Besvikelser
Idag så var vi ute i det helvetes södemöre och skulle kolla på någon teater. blev det någon teater? nej! en jäwla besvikelse helt enkelt!

Finnar
Vem hatar inte det?

Dåligt väder (igen)
Imon, fredag, ska vi ha orienteringsdag och det regnar, blåser och till och me SNÖAR! Hur faan ska jag klara mig? Jag kommer ju blåsa bort typ!

 


toppen♥

Mysiga dagar
Erkänn att vissa dagar vill man bara krypa ner i en film me varm choklad, godis och en bra film och bara mysa me vänner och sen typ sova eller något? Det är så himla härligt! Baby, jag saknar dig!♥

Kvarsittning
Det låter helt sjukt men vi hade faktist fucking roligt! Plus att vi typ är dom första som fått kvarsittning!

Fester
"Girls just wanna have fun" det är väl så låten går?!


Kommentarer
Postat av: erica<3

svar till maria <3

ofta:O <3 vill oxå det

2009-10-15 @ 21:40:44
URL: http://neestor.blogg.se/
Postat av: it's your ebbsa again ;)

i love you and we are going to have so fucking fun

in mjölbyyy ! :)<3

2009-10-17 @ 00:01:52
URL: http://tussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0