Peace?

Dagens fråga

- Hur ska jag ha mitt peace märke?

 

Som ni redan vet tänkte jag ju göra om mitt rum, och idag som ni läste på inlägget under, ska vi köpa färg till tre av väggarna.

Om ni kommer in ifrån min dörr, så ska väggen till höger, vänster och rakt framför er vara svarta. Väggen där min oanvända säng står mot ska fortfarande vara vit men ha ett stort (svart) peacemärke mitt på i allt.

problemet är bara om det ska luta åt höger, vänster, vara rak, skriva något i eller något annat?

jag vill ha så många förslag som möjligt! Skriv ALLT ni kommer på!

I need your help!


Kommentarer
Postat av: miiaa

luta åt höger och stå med grå text peace love inderstanding? <333

2009-10-03 @ 18:39:30
Postat av: elisabeth

den sista e jävligt cool ;)

2009-10-03 @ 22:49:23
URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0