Frågorna ^^

Aah, nu har jag valt ut några frågor som ni läsare verkar vilja veta! ^^


1. Fråga ifrån Klara; Har du haft sex med Viktor?
    Svar; Nej, men som Alex brukar säga, man vet aldrig med Viktor ;)

2. Fråga ifrån Klara; Om någon skulle våldta mig, skulle du döda den personen då?
    Svar; Nej, men om jag hade varit med dig i domstolen och följt med dig till polisen!

3. Fråga ifrån Inez; Har du pojkvän?
    Svar; Jaah, Viktor :)<3

4. Fråga ifrån Elisabeth; Vilka är dina bästa vänner?
    Svar; Min bästa vän är Mia men det finns många underbara människor som jag har haft turen att lära känna!<3

5. Fråga ifrån Elisabeth; Vad skulle du absolut inte klara dig utan?
    Svar; Jag skulle absolut inte klara mig utan min mobil! Är Chris en mobilnörd? SJÄLVKLART!

6. Fråga ifrån Elisabeth; Hur brukar du sminka dig?
   Svar; Jag brukar börja med att smeta ut en klick foundation ifrån Mary Kay.
   Efter det blir det svart kajal ifrån Maxfactor.
   Om jag vill tar jag en ögonskugga men annars är det bara på med någon mascara.

7. Fråga ifrån Anonym; Hur lärde du känna Viktor och hur går det med er?
    Svar; Jag lärde känna Viktor i februari (tror jag) när han och Caroline blev tillsammans.
    Sen i sommras så började han gilla mig och efter Spanien kändes det rätt så det vart vi.
    Det är många som inte tycker det varit bra men rent ut sagt så skiter jag i det. Ni får vara avensjuka om ni vill.
    Just nu är det bättre än bäst mellan oss! :)<3

8. Fråga ifrån Anonym; Är du oskuld?
    Svar; Ja, jag är oskuld.

10. Fråga ifrån Anonym; Är du så stolt över ditt sugmärke att du skulle kunna visa det för alla
      i helavärlden?

      Svar; Klart jag är stolt över det, men jag skulle inte vilja visa det för hela världen :P



Det var allt för denna gång. Nästa gång blirre väl Mia som har en frågestund när jag är i Mjölby,





Lots of love to our readers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0