Vaken?

Tjeena alla snygga blåbär!
Det lät bra när jag sa det för mig själv ...

Vaknade för ett tag sen och är fortfarande trött.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, har inget på gång. Eller jag ska vänta på att Julia ska ringa men annars inget. Ska kanske vara lite social mot mamma och fråga om hon vill gå på bio med mig?
Sist jag var på bio va i helgen och då såg jag New Moon med Fanny och Klara. Fick salt i ögat men det var i alla fall en av de bästa filmer jag sätt! Det finns ju några som Egoina som bottar den här toppar jag den! Någon som håller med?
Jag måste bara få toppa en sak till och det är Fanny's blogg! Har ni tänkt på hur mycket intressant hon skriver om? You are going to the top baby (;



Haha, aah alla blåbärsbarn nu ska jag nog ta och fixa mig och sen kolla bobiljetter.




//chris

Kommentarer
Postat av: fanny

haha, taack ;) gillar er blogg med när ni skriver ;D<3



Vilken såg ni?? :D

2009-11-28 @ 17:24:00
URL: http://fanniys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0