Uscha!

Blogg dampar sönder -.-'
så förlåt för dålig uppdatering ..


men vet ni? jag har lärt mig något varje dag i veckan :D

måndag: lärde mig spela gitarr, flytta ifrån d till a till g och sen tillbaka till d
tisdag: kommer inte ihåg men säkert något bra
onsdag: lärde mig replikerna till skolpjäsen, och så lärde jag mig nästan att köra "the wave" baklänges
torsdag: lärde mig de nya replikerna till pjäsen som inte spelas i skolan
fredag: lärde mig att man kan sakna folk för mycket ...

jeppjepp, dagen har varit tråk på morgonen men blev bara bättre och bättre (undantag! matten!).
dagen börjades me att man har bild, inte mitt ämne precis men men. vi målar "korvgubbar". Funkar ganska bra faktist. Efter att vi målat lite så hade vi språk och där håller vi på med ett grupparbete med olika länder som tillhör något. Jag, Stina, Tilde och Carl jobbar med Chile. Fast Carl gick och la sig så jag, Tilde och Stina hittade en röd målarfärg som va väldigt intressant, så nu ska jag faktist ta och bli tatuerare! Haha ...
Ajja, det vart lunch och någon slottsstek serverades bland annat. Senså va det väl dags för EQ med Mamma Mia i MammaMia. Klurigt det där. Vi delade upp oss i två grupper (killar för sig och tjejor för sig) där vi snackade om vad man skulle göra i olika situationer. Det funkade. Sen hade vi klassråd som gick jättefort och efter det hade vi tråk matte. Schenså vart det idrott och vi ska väl börja med att träna på gymnastik, asso volter och sånt. Det gick jättebra för mig och jag är ganska stolt!

Efter det så cyklade jag hem så jag va hemma vid 16:00 någon gång, hoppade in i duschen, fixade och städade och någon gång efter 17:00 kom Viktor hit. Vi och våra magar har haft det jättemysigt, och nu till slutet vart det väldigt oseriöst eftersom att båda höll på att somna. Men iaf sådrog Viktor hem för en halvtimme sen kanske. Jag hoppas verkligen att du kom hem och att du inte rullade nerför backen!

Haha, aah det va min dag det. Nu ska jag nog vara lite social mot mamma och lasse.

♥ //chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0