T.J.R <3

Såg att Bettan hade lagt in denna filmen på sin blogg och den var så fin att jag bestämde mig för att göra samma sak! Asså det är så bra att man fortfarande kommer ihåg detta, det är ju typ alltid så att alla snackar om det i 2-3 månader och sen glömmer man det, men det är så sorgligt och jag vill att man ska komma ihåg det sorgliga som verkligen hände. Om det skulle hända med någon av mina närmsta vänner skulle det göra så jävla ont att jag nästan inte skulle klara av att leva längre asså, det är därför jag beundrar Thereses vänner så himla mycket, på den här bloggen gör dom minnet av therese fint.


My Immortal - Evanescence

///

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad va de som hände med henne ?

2009-11-04 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0