teaterlägret!

här kommer några bilder från teaterlägret som jag var på i helgen, det var därför jag inte har kunnat blogga någonting :(

 
vi fick lära oss sminka gammalt,fanny målade mig såhär "fin".


sen sminkade jag henne.


Vi fick oxå lära oss att sminka skador,denna gjorde en gymnasieelev på erica!


 Vi lärde oss stage-fight, här drar erica fanny i håret :)

och sen fick vi en undervisning i stand-up, hihi jag på scenen.
OBS! jag e astrött och bilden e tagen ur konstig vinkel.


Sen gjorde vi en liten teater, jag spelade klaras fru och han var en gammal handikappad gubbe.

Klara innan föreställningen, jag och fanny sminkade henne *stolt*




När vi övade, haha jag låter jättekonstig och stage-fighten blev inte jättebra menmen..


jaja helgen har iallafall varit skitkul och nu har jag riktigt många blåmärken :P hihi!

///////

Kommentarer
Postat av: Nathalie,:)

Det verkar ju jätte kul!:D

Gud vad coolt klippet var,:O

Puss!

2009-11-16 @ 19:05:35
URL: http://naasoo.blogg.se/
Postat av: HoneyHonung

Fifaaan! såå jääääwla fucking kul det va! ingen behöver kolla på när fanny nästan bitchslapar mig men :P<3333333

2009-11-16 @ 19:30:51
Postat av: HoneyHonung

hahah! nu har vi oxå märken som kan hänga me oss hela livet precis som våran förebild, annelie xp<33

2009-11-17 @ 14:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0