Just nu...


Just nu sitter jag och degar framför datan ... eller lasses men ändå. Har vovvisen bredvid mig och funderar på att kanske fixa mig? Mamma är på hotell Svanen för att kolla någon MaryKay kväll typ. Lasse jobbar så jag har hela huset för mig själv. Göttit! Väntar på att Viktor och Alex ska komma hem ifrån bowlingen. Får se om dom ens kommer hem över huvudtaget. Ajja man hoppas ju på det bästa eller hur?
Var jättelängesen jag träffade Alex. Tror jag ska ringa Mia också bara för att jag saknar henne sjukt mycket!
Om inte så ska jag sova ett tag. Är jättetrött och fryser. Jag tror jag ska önska mig tofflor och vantar i julklapp.

Dagens låttips får bli: She's like a star - Taio Cruz

Härlig låt med jättebra text. Me like

♥  //chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0