MIA

Heyyheyyy här är jag igen!:)
sitter vid den vanliga datorn nu,kan inte förklara varför men jah..

Såg att Chris "bottat" JULEN! :O vad tänker hon med lix? ibland kan hon va jävligt korkad...
Själv fullkomligt ÄLSKAR jag julen! jag älskar stämningen och att vakna med mina syskon på morgonen (det där lät konstigt på ngt sätt...) och hitta massor av skumtomtar och chokladtomtar i en superbig strumpa, sitta med olle och skaka julklappar och äta så mkt att jag inte ens klarar av att andas :)
Sen jullovet och allt, hoppas verkligen att jag får åka upp till mjölby i år igen!


Alla prydnader kan man ju inte klaga på heller.


( medans jag skrev detta lyssnade jag på jingle bell rock med disney characters på spotify, lyssna på den för maxad effekt ;P )

Annars e det bra med mig saknar chris bara, vi skulle träffas imon va?:*

///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0