Kvällens fråga!

Hatar du att få känslan av att du kastar bort dagen?

den har jag fått idag. inget jag gillade. fast jag har ändå gjort ganska mycket. jag cyklade ju till skolan i ösregn, jackan är fortf inte torr! gick i skolan, hade so - no - slöjd - svenska. på svenskan pratade vi förjäwla mycket. gick igenom ett helt papper med regler, fast jag lyssna inte så mycket. kollade istället på när gustav satt och måla på mitt block. eller han skrev nog på det... när han gjorde något med mitt block.

efter skolan gick jag på stan ett tag, mötte en rolig person som jag åt med. efter det så cyklade jag runt och runt och runt tre gator för att lämna den roliga personen, leta efter mamma, hämta ett papper på mammas jobb, hämta mina nycklar och tillsist ta mig till teatern.

där va det låååst. fuck tänkte jag och såg mig omkring. snacka med ida om skolan och så. sen så sprang jag ner och hjälpte mia med cykeln. ajja bajja på dig. när vi väl kom in på teatern satt vi mest och prata innan vi gjorde en, som vanligt -.-', improvisation av vår pjäs. och jag hatar! verkligen hatar! när folk tänker på sig själv hela tiden! fifaan va jobbigt det är att se på när folk blir täckta av endast en, max två personer! jag blir så jäwla irriterad på att såna inte ser andra! låter jäwligt ego med fuck you!

efter teatern cyklade jag hem, kom hem, satte mig här, fixade lite, åt och tillsist återgå hit. tänk över vad gustav sa till mig på lektionen "ska inte du va med i luciatåget?". jag har faktist inte tänkt så mycket på det, men vad säger ni? det kommer ju inte bli så att jag får sjunga solo eller något och jag kommer nog inte ha så stor chans att få va med eftersom att Kyssin va den enda 7;an förra åter. Hmm.. undrar hur detta ska gå ...
Tyck till medans ni kan! Ska jag och gustav sjunga i Luciatåget?

just nu sitter jag här och saknar min baby förjäwla mycket! vihar inte träffat varann sen i söndags, det är faan skandal! och det är ju för kallt att stå ute på bergaplan nu och det hjälper inte hur mycket vi värmer varann, tyvärr ...

till och med i mitt rum så fryser man ... baJJs ..

ajja, dagen i långsökt form ... ajja, svara på frågorna snabbare än snabbast!



love ♥  //chris

Kommentarer
Postat av: elisabeth !

jaa, tkr du ska va med i luciatåget :D <3

jag natta & erica e det på vår skola ;)<3

2009-11-06 @ 17:19:02
URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0