KLARRREN GÄSTBLOGGAR!

Tjenis penis ! (alltså marias penis)
Ebba sa precis: "Jag står i mitt stånd och säljer ollonborrar!"
haha typiskt min humor♥

Idag har jag varit hemma hela dan för vi på snobbskolan har haft studiedag (H)
men jag har mått cp för vi vacinerade oss igår :p
har fortfarande ont i armen;s
 Maria och ebba dansar cpdansar till sexy bitch, hahahaha dom är inte kloka på någon fläck xd
Jag tycker om dom riktigt mycket faktiskt (Y
Nu snörrade ebba maria i snurr stolen som attackerade mig så jag åkte rakt in i väggen, hmm, inte riktigt säker på att jag tycker om dom längre :p hahah jodå!!
Maria tycker om att studsa på stolar bara så alla vet :D

jag vet ju att alla som läser det här uppskattar det jag skriver, så ni kan glädja er med att jag och ebba har en egen blogg, som vi skriver väldigt ofta på *hosthost* www.systrarijeanstights.blogg.se

men nu ska vi flumma loss innan jag får gäster :D

pussochkramåalltidetdära / klara

gammal bild på mig å mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0