Julia 13!

Firade julia U;s trettonårsdag igår med några tjejer skit kul varre! Synd att man missade sandra men skitsamma. Hade ändå så roligt hos julia att jag inte tänkte så mycket på det. Och nu är Julia och Fanny på danstävling och dom har kommit upp i silver!!! Dom är så himla duktiga asså,älskar er. Snart ska jag in till stan och äta med familjen, sen ska jag träffa ebbis och joanna i hansa city,sen får vi gäster och sen ska jag slagga hos carro med dom roligaste som finns! skitkul dag va? jag längtar till allt! haha speciellt på att äta chokladkakan som står i ugnen och luktar i hela huset! haha jag och olle och elias bakade den nyss, asså ni skulle va här! det luktar *himmelskt* ;)
Pussarpåer!//

Kommentarer
Postat av: erica<3

svar:

haha a:P men försök att bortse från det och bara tänk på att han är världens snyggaste och har bara en piercing i läppen :P <33

2009-11-09 @ 20:57:52
URL: http://nestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0