från brors dator:)

Sitter vid min brorsas dator, hehe han tror att jag pluggar med något JÄTTE VIKTIGT! och att jag måste låna hans dator mohaha im evil;)... fast förresten gör jag ju det. Vi ska nämnligen ha muntlig redovisning på torsdag när man ska stå ensam inför klassen och prata om en byggnad,person eller resa. Jag ska prata om Burj Dubai - världens hägsta byggnad.
Jag vill bara påminna om tävlingen också, jag behöver verkligen hjälp med mina tråkiga söndagar!, tex. igår kändes det som jag slösade bort hela dagen typ, förrutom när jag va på stan med johanna då<3 men då hade jag endå asont i ryggen:(

Jag ska försöka få pappa att fixa datorn så snabbt som möjligt, men till dess får vi leva på smygbloggande från brorsans rum...

hahaha puss på alla som läser :*
/////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0