Frågestunden!:)

Kunde tyvärr inte svara på frågorna igår, det är jättestressigt i skolan nu.
so here we go!;)

Postat av: Nathalie,:)

Vad är det bästa du vet?
svar; det bästa jag vet är roliga kvällar,min familj och alla mina närmsta vänner!

favorit låt?
svar; just nu, sweet dreamz (beyoncé), 3 (britney) och Happy (leona lewis)

favorit film?
svar; har nog ingen :/ 

Är du rädd för döden?
svar: inte för att dö själv, men tanken på att mina vänner och min familj någongång kommer dö klarar jag inte.

Vems liv skulle du byta med om du fick det?
svar; hela livet eller bara en dag? jag vet faktiskt inte. Jag gillar mitt!

Är du nöjd med ditt liv?
svar; hehe ja;) kolla upp.

Om du fick ändra på dig vad skulle det vara då?
svar; Om jag fick ändra på mej? menar du utseendet då? isåfall skulle jag bli smalare och lite längre! och mina öron skulle inte va så stora:P

Beskriv dig med 3 ord.:D
svar; Glad,pratig och kramgo :P haha

Är du nöjd med eran blogg?
svar; designen är väll inte den bästa och uppdateringen kunde ju vara bättre så nja..
kommentera vad ni skulle vilja ha mer av!

Läser du min blogg?:)
svar; absolut! jag gillar verkligen din blogg men skulle vilja att du uppdaterade mer som du vet.;)

Postat av: erica

från 1-10 hur bra tycker du att du är som bloggare?
svar; nja det vet väll du bättre än jag.. jag uppdaterar kanske inte så bra och jag kanske inte alltid skriver så roliga inlägg men jag tror ändå att jag själv skulle följa denna bloggen :)

läser du min blogg?
svar; jaa :) den e braaaa!

om du skulle få byta liv med vem som helst i kalmar för en vecka vem skulle det vara?
svar; ingen aning, dej kanske? :P

är det ngt du inte skulle klara dig utan?
svar; mina vänner och min familj!

vad hatar du?

svar; bråk och krig. :(

vad älskar du?
svar: livet, sommarn,vintern,vännerna,familjen...

postat av: Chris

tycker du om att bajjsa?
svar; jaa på dej:P

är du oskuld? om inte med vem? (och då har du myyyyyycke att föklara för mig ^^)
svar; nej jag är inte oskuld... hhahaha skojja bara XD

fanns det några snyggingar i oman?
svar; nej.

bästa bok du läst?
svar; ah vad tror du? breaking dawn! (i twilight serien för er som nt vet :P)

piercing i tungan eller näsan?
svar; svårt jue.. tungan e lätt snyggast,men är nog mest störande så jag vene!

glass eller godis?
svar; Båda!:)
 
gris eller ko?
svar; att äta eller? :S haha jag sillar båda XD både i maten och som gosedjur ;P

vegetarisk mat eller bara kött?
svar; båda... hehe jag e dålig på det här känner jag.

matte eller biologi?
svar; biologi tror jag.

vad är ditt drömyrke?
svar; dumt att fråga! SKÅDESPELARE!

Postat av: elisabeth !

vad skulle du vilja bli i framtiden?
svar; look up. :)

hur bra tkr du att du ser ut, från typ 1-10
? :)

svar; eh om jag tar lååång tid på att fixa mej oså kanske 7-8 men annars 4-5 :(

vrf e du så kraaaamig ? :D <3 haha skämt..
svar; haha jag vene du e så mysig att krama! 

ngt du skulle vilja ändra på i ditt liv?
svar; neeh inget spec men jag skulle vilja ha en stora syster :)

5 av dina bästa vänner?
svar; araya,chris,du,erica,natta,ebba,fanny,klara.... kan inte välja fem av alla underbara!

vad skulle du offra allt för?
svar; om man skulle ofra allt för det skulle jag ju inte ha något att offra mej för så jag vene :P

vad tkr du e roligast att göra?:D
svar; ha tjejkvällar med alla bästa! och åka läääskiga karuseller!


postat av; Alex :P 

Vilka i världen skulle du offra livet för ? :P
svar; min familj och mina närmsta vänner.<3 

vad gör du helst ?: sätter dig vid datan elr går o hyr en film ? :)
svar; att sätta sig vid datan är ju betydligt lättare så det om jag är ensam och hyra film om jag e med någon jag tycker om<3

vad betyder mest för dig , kompisarna elr familjen ? 
svar; det är som att säga om jag gillar luft eller vatten bäst, jag kan inte välja mellan sånt.<3

favvo serie på tv ? :)
svar; top model!

vilken fråga var svårast ? ;P
svar; alla! :P

Postat av: araya

vem är din förebild söötnos ? :D <3
svar; min mamma, tyra banks och beyoncé^^


puh äntligen klart!!



tack för alla frågor och hoppas ni är nöjda med svaren,pusspuss///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0