19/11-09

Kan ju säga att kören inte var den roligaste igår heller, jag fick cykla dit i stormen så när jag var framme var mina byxor så blöta att jag kunde vrida ur dom! ( BOKSTAVLIGT TALAT !!! ) + att varken Mi,Johanna eller Klara va där. Och jag hade lovat björn att stanna där till kvart i åtta. Alltså jag satt asblöt på en körstol helt ensam i 2 timmar och en kvart. Kul eller hur? fast det blev ändå lite lyckligt slut eftersom chris messade några jävligt roliga sms som gjorde att jag typ började skratta mitt i låtarna och så kom mamma och hämtade mig med bilen :)


God korv!
Hittade en bild som är tagen i bratislava, där är jag om två veckor med kören!
haha ni kan lita på att jag ska köpa korv här asså...hethet..


sen vill jag ge ett litet blogg tips! den här bloggen följer jag och har gjort ett tag, jag tycker om den eftersom den inte är särskilt känd eller stor men ändå väldigt bra! Hon är också typ lika gammal som mig och det kan va kul och läsa om någon som är ungefär lika gammal iblan och inte bara om 18-åringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0