11.11.09

Skolan gick ovanligt snabbt idag! jag blev helt förvånad när den var slut haha, men efter skolan va jag med Natta och Erica, vi mest gick runt och dampade...och åt salta pinnar då (mest jag xp, men vaddå då? jag e svag för sånt!)
Sen mötte jag upp klara och vi gick på kören, där träffade man Mi och Johanna och vet ni?! Klara ska (antagligen) med till Slovakien!!! Jag blev så glad när jag hörde det att jag gjorde värsta grisdansen framför en (fiol?)flicka som skulle ta sin jacka...hehe.
Vi gick lite innan kören var slut och mi gick hem men jag,Klara och Johanna satte oss på fettostället och käkade Mcflurry, funfun. Vi bestämde oss för att gå på 2012 på fredag! Jag ska erkänna att jag faktiskt är rätt nervös, hehe det är inte min grej med sånna filmer, men skitsamma jag kan ju alltid sitta och blunda som Lina i Linas kvällsbok ;) Ida ska också med, ååh jag längtar!


vad tycker ni om min nya "signatur"?<3


Kommentarer
Postat av: KLARAOFC

JAG BLEV MED GLAD MIA :D:D:D bloggen är aass snygg nu !!!!! :D <33

2009-11-12 @ 19:56:26
URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0