Västerport spa & relax

Heey på alla läsare!

Idag är jag superglad! I morse gick jag upp och åt innan jag och mami cyklade till stan. Där gick vi till Västerport spa & relax. Det är en mysig liten gång ner under vattentornet. Ni kanske ser på bilderna (dålig kvalite) att det var mysigt där.




Först när vi kom dit bytte vi om innan vi satte oss i den pyttelilla bastun. När vi kände oss klara gick vi vidare till bubbelpoolen. Det var göttit, vi fick frukt och dricka att fika på medans vi satt där. När vi kände oss klara fick vi gå in i ett litet rum som ligger en bit bakom bubbelpoolen. Jag vet inte om ni ser det men det är vid den gröna skylten?
Där fick vi först en saltpeeling ifrån turkiet. När vi fått den gick vi in i en dusch och duschade av oss och tvättade håret och sånt. Efter duschen kom inpackningen. Vad mami sagt trodde jag det var en hårinpackning men inte. Det var en kroppinpackning om man säger så. Caroline som hade hand om oss smörjde in oss med någon yoghurt och lavendelolja och sedan plastade hon in oss. Man kände sig som en barbie docka! Medans man låg där och väntade på att inpackningen skulle värka så gav hon oss en ansiktsbehandling. Hon smörjde in oss med krämer och blötte ner ansiktet med varmvatten. När inpackningen fått sin värkningstid skulle Caroline massera ut det som inte kommit in i huden riktigt. Allt detta tog 80 minuter och det kostade 795 ;-. Det är något jag kan rekomendera för det var verkligen värt pengarna! Behandlingen vi gjorde heter Västerports Lavendel Dröm.
Nu har jag kommit hem och ätit lasange. Snart ska jag ut och förbättra min solbränna!
Ha det bäst så hörs vi ikväll!
Kramar ifrån Chris!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0