Lite om oss...

Hejsan på alla som läser denna rad!

Vi är två tjejor som heter Chris och Mia.
Detta är som sagt våran blogg. Vi bloggar alltså tillsammans.
Istället för att skriva fakta om oss själva sa att vi att vi skulle skriva fakta om varandra.

Mia;
Mia är min bästa vän. Hon finns alltid där och kommer alltid att göra. Det finns ingen finare männiksa!
På fritiden har hon alltis fullt upp! Här är hennes schema!
Tisdag; Solosång, Musikal
Onsdagar; Nycirkus (tillkommer efter sommarlovet!)
Torsdagar; Teater
Fredagar; Cheerleading (kommer sluta med efter sommarlovet!)
Söndagar; Discodans
Det är svårt att få någon ledig dag med henne eftersom att hon även är en mycket omtalad person.
När det gäller musik är hon en allätare men hon gillar Beyonce. Hennes kläder, jaah var ska man börja? Dom är verkligen jättesöta. Hon gillar att bära tajts men oxå att ha jeans och mjukisbyxor på sig. Hon är i alla fall jättegullig!
Tillsammans har vi gått igenom mycket och det var det verkligen värt!
Mia bor i en villa. Hon har två bröder, sina föräldrar och en katt. På gården har dom en studsmatta brevid ett gulligt litet hus som är som en bod åt något? Jag har aldrig varit där inne. Det finns även ett jätteträd som har en gunga, vi kommer nog ta många kort där framöver. Det var nog det mesta om Mia, ni kommer säkert att få höra andra saker oxå!


Chris;
Jag och Chris lärde känna varann på teatern först, när hon sen började i min klass kom vi närmare varann och idag är vi bästa vänner! Hon är en underbar person som många vill vara med och man kna verkligen lita på henne.
Chris bor i Kalmar, en ganska lång bit ifrån mej och det är väldigt synd eftersom man inte alltid är så jätte sugen på att cykla 3 km när det ösregnar eller så...
Hennes hus är jätte mysigt och precis lagom stort. Chris föräldrar är skilda och hennes pappa bor i mjölby med hennes lillasyster och bonusmamma . På jullovet var jag där och hälsade på, hela hennes släkt är jätte gulliga! 
Här hemma i kalmar har hon sin mamma,bonuspappa och två bonussyskon.
Chris och jag har väldigt olika klädsmak, som hon sa här ovanför kör jag kanske lite mer på den gulliga stilen medans hon gillar tuffa kläder, så som håliga jeans,skinnjackor,converse och mörkt hår, det passar henne verkligen. Chris har en hund som heter maja och är en cavalier king charles spanielsom ni nog kommer få se en hel den av här i bloggen. Maja är verkligen en gullig hund som gillar att springa och köra aggillity men hon har en konstig vana att slicka folk i näsan...
Det här va lite om Chris, om du följer bloggen kommer du få veta mer om både henne och mej (:


Chris,Mia<33
Chris och Mia


Här på bloggen kommer vi skriva om vad som händer i våra liv. Vi bloggar så ofta vi kan och hinner. Bilder lägger vi upp oxå. Om ni har tur kommer det nog lite tävlingar och annat skojj! Vi tipsar även om låtar, aktiviteter, smink och annat som vi även tycker att ni läsare ska testa!
Men vad gör ni nu på sommarlovet? Har ni badat och solat mycket?

Nu på måndag blir det spa för mig (chris)! Jag och mami ska dit och ha mys. Bloggar om det, jag lovar!
Det är jag som kommer hålla igång bloggen nu i början eftersom att Mia ska bort till Frankrike ett tag, så ni får läsa alla mina inlägg. Hoppas Mia hittar någon dator där nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0