Sommarlovs dag!

Jag har precis ätit mammas köttbullar med nypotatis efter en riktigt somrig dag!
Jag vaknade hos Chris ganska sent och efter ett tag kom Ebbe och senare Fnany, vi åkte och badade. Det var faktiskt riktigt skönt i vattnet och jag och Fnany simmade runt rätt länge:)
Sen åkte jag hem och åt. Då kom Olles kompis och hans mamma och fikade sen kom en kille som skulle fixa något med ett träd i trädgården och hans son så när sen Fnany och Ebbe kom va huset fullt! :P
Jag,Fnany och Ebbe satte vattenspridaren under studsmattan och hoppade och tog massa kort :) alla bara ramlade hela tiden... och stackars Ebbe slog i sitt knä i studsmatta kanten.
När Ebbe åkte hem skrapade jag och Fnany grinden, vi kom ganska långt innan vi blev glasssugna och stack till livs och köpte en stooor ben & jerrys. Vi satte oss i  lekplatsen och åt , så somrigt! Fnany äger på masken XP
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!
Kram// Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0