I väntan på sömnen ...


Mitt öga


Rubriken säger väl allt ...
Jag sitter här och undrar vad jag ska göra för att bli trött? Imon ska jag upp tidigt igen för att åka till en djur & nöjespark med Fnany, Ebbe, Klarren, Sara, Ry & kanske Carro. Det kommer blir kuligt. Vi kommer ta cykelbussen vid 9 tiden och sedan åka över med den till Öland. Därifrån cyklar vi till parken. 400 ;-  ska jag ah emd mig för inträde och mat. Det finns även pooler och roliga vattenland där. Hoppas man får se några coola djur medans man ändå är på g!
Slänger upp en bild på mitt öga som jag redigerat. Hoppas man blir trött med tiden!

Jao, idag då.. vad hände mer?
Joo, efter blogg inlägget så gick jag ner för att bättra på min solbränna, och gissa vem som gick förbi då? Jo, Vikke! (Blir vi förvånade? Nej!)  Han skickade över en låt som jag velat ha länge! Supermassive Black Hole - Muse, Tack!
Efter ett tag så åkte jag vidare till Elica, Betty, Alex & Svenne. Vi skulle åka och bada men det blev inte av så Betty, Erica och jag badade på Jutenabben! Mysigt!
Efter ett tag drog vi hem till Bettan och så satte vi oss på balkongen och drack varm O´boy och sedan vatten. Efter lite mys så försökte vi komma på flyktvägar åt henne. *Haha!*
Efter ett tag drog vi till Vikke och sen så gick/flummade vi vidare till mig och sen så gick dom hem allihopa.
Mami och jag åt jordgubbar innan jag gick in hit.
Efter detta inlägg är jag fortfarande inte trött, detta kan nog bli en lååååång natt? -.-'
Kram//Chlissen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0