Hem ljuva hem

Hallå alla morgonpigga! Jag vaknade super tidigt idag, kan bero på att jag sov en hel del i bilen...
Resan blev iallafall lyckad med mycket sol och bad, mormor bor i en förort till stockholm så vi var faktiskt inte i stan så mycket. Bara en kväll och då hade jag ont i magen -.- 
Både på vägen upp och ner stannade vi vid en liten sjö som ömringades av klippor som man kunde bada från. Mysigt!
och filmer blev det oxå, jag har kollat på två riktigt bra MAMMA MIA! och kärlek på menyn. Så nu springer vi alla runt här hemma och nynnar på Dancing queen :P
Idag ska jag packa! vi åker ju till frankrike imon (ca 13.00?) och sen ska jag ringa chris, köpa några filmer och gå till klara och försöka låna hennes twilight böcker :)
Filmerna och böckerna behöver jag till resan, vi ska åka tåg och det tar ca ett dygn :/
Puss på er!// Mia

(bilder kommer så fort som möjligt, just nu kan jag inte ladda över dom på datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0