God ... förmiddag?

Hejsan på alla som läser!

Jag har inte hunnit blogga idag, det är ganska tidigt för mig fortfarande. Än så länge har jag inte ätit någon frukost. Typiskt mig. Aja, idag kommer Elica hem ifrån Öland! Så henne ska jag nog träffa med Bettan!
Jojje älskling kommer oxå hem ifrån Gotland efter att ha varit på fotbollscup där. Hoppas det gick bra!
Jag har saknat honom jättemycket så det kommer kännas skönt att vi är i samma landskap i alla fall, vi får väl se om vi träffas imon eller så.
Själv har jag varit nere och tagit en dusch. Skönt!
Nu ska jag äta, för jag känner mig liiiiiiite småhungrig faktist.
Hoppas att solen skiner på er med, för dte gör den på mig!


Kram //Chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0