Förlåt för dålig uppdatering!

Jaah, rubriken säger det mesta!

Tisdag: På mogonen mötte jag Ry, Fnany, Klarren, Ebbs & Sara vid cykelbussen. Vi tog den över Ölandsbron innan vi cyklade till Ölands djur och nöjespark! Jippie! Vi gick in och kollade på alla djur innan vi åkte lite karuseller och sedan gick vi in på Pirate Island! Det var busigt kul! Inträde för Ölands djur och nöjespark kostar 240;-  men med Pirate Island kostar det 300;- för en hel dag. Tack för en jätterolig dag tillsammans med er!

Onsdag: Idag så cyklade jag hem till Flisan innan vi drog till stan. Kollade i dom vanliga affärerna, Gina, NewYoker, HM och Bikbok. Efter en kulig stund där tog vi varsinn glass på Donken. Mysigt. När vi var klara fortsatte vi till P-viken. Det blåste grymt mycket och Svenne, Jakke & Jonte var där. Efter typ 20 minuter kom Issa oxå. Henne har jag inte träffat på jättelänge! Aja, pratade lite med Svenne och dom innan jag återgick till Flisan och Issa. När jag skulle hem tog jag sällskap med boysen.
Vid fem satt jag hemma hos Erica och väntade på att hon skulle bli klar. Jättemysigt rum med den coola idén att ha massa foton på vänner på väggarna. När hon var klar drog hon, jag och Bettan till Biostaden. Efter hand kom Klarren oxå. Vi tog ut biljetterna och gick för att köpa godis. Köpte inte mycket eftersom att jag hade gjort av med 500;- på Ölands djur och nöjes park.
Filmen vi såg hette ialla fall The Proposal. Det var en romantisk komedi typ. Jag satt och grät, skrattade och log åt många gulliga saker. Sandra Bullock spelar väldigt bra mot den sexiga Ryan Reynolds. Det blev en väldigt lyckad dag i alla fall.
På kvällen så cyklade jag hem till Betty där Elica redan var. Vi satte oss såklart på balkongen som vi alltid gör. Där blev det mycket skratt och flum! *Haha!*
Senare på natten gick vi ner till källaren och pratade lite i sängen vi skulle sova i. När vi började bli lite halvtrötta satte vi på Freaky Friday. Men efter bara 50 minuter ungefär somnade vi.

Torsdag; Ebbsan kom och väckte mig och Erica. Av någon konstig anledning var inte Bettan där. Hon hade vaknat tidigt och gick upp för att inte störa oss och inte bli uttråkad själv. Erica var tvungen att dra ganska snabbt för hon skulle till Böda. Men Ebben och jag stannade kvar. Efter yttligare någon timme drog vi med. Vi gick ut med vovvisen Maja till netto och tillbaka. Sedan tog vi med vovvisen till Norrlidsbadet och badade henne och oss själva lite.  Efter ett tag blev vi uttråkade och drog hem igen. På natten satt jag uppe och skrev ner lite tankar och annat. Måste bara få säga att det är synd att Gaybloggen har lagt ner! Starkt gjort Amir!

Fredag; Idag så cyklade jag till Mia på morgonen. Hon ska ju åka till Frankrike idag. Vi pratade lite innan Ebbsan kom. Efter en halvtimme eller så var det bara att säga hejdå. Jag kommer inte att få se henne på 10 dagar, synd! Aja, ebbs och jag drog hem till mig och jag åt. Alltid lika segt med att äta på morgonen. När vi städat lite kom Jakke och Viktor. Vi gjorde inte mycket innan vi åkte och badade på Norrliden. Det blåste nästan mer idag faktist. Så vi drog hem igen. När vi bytt om och ätit åkte vi hem till Jakke. Vi gjorde inte mycket där så Ebbsan kom med det brillianta förslaget att vi skulle gå ut. Det gjorde vi oxå, men sen när vi väl var ute så visste vi inte vad vi skulle göra? Men Viktor det smartskaftet kom på att vi kunde gå till Bergaplan och spela lite fotboll. Det var alla med på så när Jakke gick för att hämta boll så gömde vi oss. Och jag lyckades skrämma honom! *Stolt!* Haha!
Vi spelade fotboll och hjulade lite och sånt. Men efter ett tag kom även Bettsy! Vi gick hem efter ett tag och Ebbsen och Betty följde med mig. Nu har alla gått hem och jag sitter här mätt och skriver. Bara för att bli gladare lägger jag upp denna bild på Elica som är saknad!



Kramar // Chliss

Kommentarer
Postat av: beetty :D

hahaha, älskar den bilden så grymt mkt!

hon e så jävla söt på den :D <3

2009-06-26 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0