Dagens meny

Tjena!
Mitt schema för dagen ser ut såhär;
Ringa Jojje
Ringa Erica och Elisabeth
Ringa Svenne
Åka och bada
Chilla

Det är ungefär såhär dagen ser ut. Måste ringa massa folk och bada. Inget annat är med på schemat så det blir nog bara att flyta med och se vad som händer. Om inte älsklingen kommer in till stan blir det nog som vanligt. Funderar på om man ska in till stan en snabbis men jag tror inte jag orkar det. Just nu vill jag att Erica och Bettan ska komma hit så det händer något i Chrissens värld! Hoppas dom kommer hit så jag får något gjort! Jag känner att jag är väldigt osocial för tillfället. Men jag ska nog gå och fixa till mig lite nu, känner mig ganska slaskig? :s
Dagens outfit består av;
Tiger linne från Gina
Vita shorts från Gina
Väldigt sommrigt och skönt att ha på sig.
Vi hörs inatt!






Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0