världens bästa helg väntar!!

Har precis ätit spagetti med massa saker ;P och fixat naglarna, jag har ju ingen kamera!, så kan tyvärr inte visa någon bild. Jag fick insperation av foki. Gå in på hennes blogg och kolla under kategorin Foki´s nails! skiit coola, men en aning jobbiga att ha kanske? äh vill man va fin får man lida pin... mina blev inte alls lika snygga. För det första har jag ju inte allt matrial och för det andra kan jag inte måla så snyggt. Men mina (eller egentligen min efter som jag bara fixade vänstra tumnageln xp) blev rätt rolig ändå:)
Snart kommer Carro och hennes mamma och då ska vi åka upp till deras sommar stuga. Där ska vi träffa Fanny och ebbe ( Fanny har sommarstuga i närheten) och så ska vi göra massa kul saker! hyra trampbåt,picnic på alvaret,bada....åhh! jag längtar stort!
Jag ska stanna där till på söndag morgon och eftersom vi ska bort till grannarna på brunch kl 11 på söndag måste jag nog åka rätt tidigt:(
jaja nu ska jag läsa bloggar!
puusss!

 p.s saknar chris!! kan du nt skriva ett inlägg? <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0