Obetydlig dag ...

Tjoo!
Idag vaknade jag vid halv 9 tiden? Inget bra och jag var för trött så jag somnade om och sov till 12-12:30 kanske? Mycket bättre. Läste iaf lite efter det och jag börjar komma framåt i boken! Mami hade fixat frukost till mig och inte nog med det så kom Majapluttan och gav mig ett "Godmorgon"-hångel! Göllvovven nummer 1!
Jag följde ju med Maja HB igår till Skälby för att kolla på när hon red. Hon och Annie är jättegulliga tsm!
Maja; Jag ska bara galoppera lite oxå!
Jag; Okeey, ska du skritta av sen?
Maja; Nej, sen är det din tur att rida!
Min tur? Jag har inte ridit sen i December om inte längre tillbaka i tiden! Aja, jag blev jätteful på korten så jag slänger bara upp kort på Maja ;)


maja & annie - nothing can break you down


Idag har jag bara slappat. Spelat lite GH3 och sånt. Inget annat! Ska bara ut och springa sen och typ sy en kudde och fixa till mina chinosshorts som Ericas cykel tog sönder -.-'
Fick även veta att Mia kommer hem idag! HappyHappyHappy! :D
Hoppas hon bloggar om sin resa snart!
Nu ska jag gå och se om jag kan bli bättre på att sätta upp tält!
Kramar //Chrissen

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Vad kul att du tittade in hos mig. Nej jag har aldrig testat att poia. Är än så länge bara Nellie (det är hon på filmen) som kan. Men min son tränar utan eld än så länge men hoppas bli lika bra som moster. :)

2009-07-05 @ 20:54:41
URL: http://ladyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0