Lilla My & Sniff!

Tjena!
Dålig uppdatering iknow men Sniff och jag har haft fullt upp ;)
Erica slaggade här iaf, mysigt!
Vi däckade någon gång vid 1 tiden. Helt slut! Jobbig dag på stan och massa cyklande och skjutsande...
Jag vaknade vid 05:32 ... pigg som faan -.-'
Men jag somnade om efter att ha varit på toa och läst ett halvt kapitel av "Om jag kunde drömma".
Vi vaknade sedan vid tio i 11. Trötta som getar :P
Aja, idag så kommer Joel :)  Vi hittar väl på något kul, vi tre.
Nu måste jag gå för jag ska sminka Sniff och hon ska välja kläder till mig ;)    Kram så länge! //Chris     

Kommentarer
Postat av: erica <3

puss på dig min lilly söta my <3

2009-07-08 @ 18:08:27
URL: http://treslivesintheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0