Jag sminkar ...

... Mig såhär

Puder - ?
Puder - Mary Kay
Kajal - Maxfactor
Kajal - H&M
Kajal - Fridatidning?
Mascara - Great Lash/Maybellin

Jag vet, puderx2 och kajalx3 är inte det mycket? men bara för att man sminkar sig med mycket utav något betyder det ju inte att det inte ser bra ut? Därför lägger jag upp två bilder. En oredigerad och den andra redigerad.

 oredigerad


 redigerad



själv tycker jag att det ser ganska bra ut? jag blir nöjd och så..? är det inte det man ska vara?
Hoppas att solen skiner på er, det gör den i alla fall här. Vovvisen kan man inte gå ut med på någon promenad för hon blir trött efter något kvater. Så varmt är det! Snart kommer Erica och Joel! glada miner på det :D
Varma kramar //Chlister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0