Hoppsan ...

Hejsan på alla barn som läser!

Förlåt för vääääldigt dålig uppdatering! Det är inte lika kul längre, det var mycket roligare när Mia oxå bloggade för då blev man alltid överraskad. Synd...
Men jag har varit lite på Getterö och sånt så jag har inte hunnit. Dålig stil jag vet!
Bara för att göra er glada så ska jag skriva om vad jag ska göra idag!
Erica kommer väl förbi innan 14:00 och sen skulle Jojje komma någon gång mellan 14/15:00.
Vi kommer nog ha väldigt flummigt om jag inte gissar fel. Med Erica och Jojje har man aldrig tråkigt lixom.
Men dom två har aldrig (aldrig var väl att at i men iaf) träffat varann så antingen blir det flum eller pinsam tystnad och som vanligt kommer det nog sluta med att jag sitter och pratar med mig själv. Typiskt mig.
Hoppas att laga mat är något dom båda gillar för det måste vi göra idag.
Nu ligger hunden och hårar ner min säng som jag bäddat så fint. Bajjs på henne. Fast hon är riktigt söt!
När jag fixat mig och fixat lite på rummet så ska jag nog ut och poia och kanske om jag värmer upp ordentligt så ska jag försöka mig på en splitt på marken och att gå ner i brygga från stående position.
Vi kan väl ta dagens outfit medans jag ändå är ingång med skrivandet.
Svarta mjukisbyxor från Teamsportia
Svart linne från MQ
Svart hoodtröja från Röhnisch
Röd/Blå Banderas från Street Wear

Damernas Detektivbyrå;
I denna film spelar Jill Scott huvudrollen och hon gör den till en succé! Hon spelar Precious Ranotswe vars far dör och hon får ta över allt han har det vill säga en kohjord, pickup och allt hon lärt sig ifrån barndomen. När hon bestämmer sig för att öppna en Detektivbyrå börjar allt snurra. En pojke försvinner spårlöst från sin far, Precious advokat gör konstiga affärer, en man som saknar fyra fingrar börjar oroa Precious. Detta var en bra film som väcker kännslor hos en och den är inte jättelång heller. Filmen var väldigt gullig och är en komedi/deckare. Det finns även böcker som är skrivna av Alexander McCall Smith. Jag har inte läst någon av böckerna men filmen var en höjdare!



Bröllopsduellen;
Anne Hathaway och Kate Hudson spelar huvudrollerna i denna film. Emma (Anne) och Liv (Kate) har varit vänner hela sitt liv. Faktist bästa vänner. När deras pojkvänner friar till dom går deras största dröm i uppfyllelse. Båda har alltid drömt om ett bröllop på Plaza. Men det blir aldrig riktigt som man tänk sig. Ett stort misstag inträffar när de råkar bli inbokade på samma dag, samma tid och samma lokal. Ingen av dom tänker ge sig och det leder bara till en sak - catfight!
Detta är en rolig komedi som man skrattar åt. Att se Annes och Kates olika ansiktsuttryck i denna film ger den ett extra poäng.



Dessa filmer såg jag igår och dom var riktigt bra båda två. Hoppas ni oxå kollar på dom någon dag så ni får se den grymt snygga klänningen Hudson bär på sitt bröllop!
Nehe, snart kommer vårat hembiträde och ska städa så jag ska väl fixa lite här inne. Och mig själv!
Ha det bra!
Kramra //Chris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0