home sweet home!

bilxt

Nu är jag hemma! och jävligt trött! precis när jag kom hem drog vi iväg till grannarna för att äta brunch, där va massa granna oså. massa småbarn som sprang efter mej också. så nu e jag lite trött.....:P helgen va jätte mysig. efter som det va så dåligt väder ( ÅSKA!!!!, OCH REGN!!!) kollade vi på väldigt mtcket film. här kommer filmerna jag har kollat på de två senaste dygnen.

1. Tsatsiki morsan och polisen
2. Tsatsiki vänner för alltid
3.en masssa pippi avsnitt typ, pippi på tivoli,pippis jul,pippi ordnar en utflykt...det va dom otecknade och inger nilsson är såå hilmla bra som pippi, man typ kissade på sej av skratt!
4. början av madagaskar 2
5. och en halv film som jag inte vet vad den heter.

när det inte regnade(eller åskade) badade vi och åt godis. Vi hyrde också en trampbåt med det började åska jättemycket efter ett tag såvi fick lämna in den:(

Nu pallar jag inte blogga mer. puss på er!!// Mia<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0