HEEEYYY!!!!

im home and I have missed you all!!!
äntligen hemma.
Frankrike var fantastiskt, vi bodde i ett ganska stort hus med nära till allt, och då menar jag ALLT.
havet,stranden,träsk,fåglar,pool,stad,historia och mat (både bra och dåliga saker som ni ser)
VI var bara i frankrike i 7 elr 6 dar eftersom det tog så lång tid att åka dit. Ja jag vet det är inte så långt till frankrike...men om du åker tåg?Jag har åkt råg sen igår morse och vi kom fran idag ca 17.00? GÄSP
jaja nu ska jag sluta gnälla.
5 bra saker med resan kommer här:P
1. värmen
2.poolen
3.kusinerna
4.mamma ( min gulliga mamma har blivit 1 år äldre)
5 medelhavet
men nu måste jag dra<333
pussss på alla!!///Miia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0