Fuck you very very much!

Helö & Godmörrgen!
Just nu fick jag något i ögat och sitter och kliar mig i det. Bluäck!
Jag har inte fixat mig än så jag skiter i outfiten just nu.
Idag skulle jag ha varit med Erica,Alex och Joel men det blev inte av. Fyck på det!
Joel kunde inte komma in till stan, Erica är på Öland & Alex fick något problem med Jeppe -.-'
Snart ska jag laga frukost till mig själv och typ inte göra något, ringa Erica kanske?
Idag blåser det ganska mycket men vädret är fint ändå. Solen skiner och allt.
Eftersom att jag inte fixat mig så kan vi ju inte ta dagens outfit, än, så därför kör vi väl på låttips!
               
GårdagensFuck you - Lily Allen       Glad låt som man blir ganska pigg av. Lyssna inte för myckert på den.
DagensAngles of Clarity - Dead by April     Bra låt, Dead by April är ju bäst så jaah, finns inte mycket att säga?

Aja, nu ska jag göra frukost!
Mia, PUWSAR! ;*

//Chris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0