Frusen, dåligt samvete & gråten i halsen....

Rubriken säger, som vanligt, mycket.

Idag så har jag varit med Alex, Svenne och Mia! Stort smile på det! Hehe,
Vi flummade mest och typ brottades och sånt. Haha! Bitchblickar på det ;)
Träffade även Ry lite idag, skjutsade/skjutsades hem till Mia med henne.
"Tänk om polisen kommer?"
"Då får ni inte göra som Nathalie & Selma gjorde mot Sniff"
Faan vad jag kommer sakna allt folk asso!
Idag gjorde jag en stor grej, inget jag kommer ta upp här för den är för privat. Där har vi varför samvetet & gråten kom upp! "/
Frusen är jag pga att mitt fönster är öppet och jag ska strax stänga det.
Imon så bär det kanske av till Mjölby? Vem vet?
Inatt ska jag göra mina situps, läsa och film? Man vet aldrig, jag kanske bakar?
Min outfit idag då;
Slitna Jeans ifrån Gina
T-shirt ifrån MQ
Hoodtröja ifrån Röhnisch


Dagens låttips blir Breakaway - Kelly Clarkson
Finns bara tre ord för den låten; Love Love Love

Mycket skön klädsel får jag säga.
Snart börjar Lipstick Jungle så det ska jag se på!

Chris

Kommentarer
Postat av: fanniys.blogg.se

länka mig jag har länkat er :)

2009-07-27 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0