Dagen i snabbform!

Hey:) det blev inte bara dogge, ne både Ry och Amar följde med till långviken men vi hade precis kommit dit när mamma ringde och sa att det var mat. Jag var tvungen att åka hem eftersom det var första gången min vegetarian till mamma lagade köttfärs-lasagne, bara för att jag ville det! Hon e för snäll:) Sen har jag vatt med Ry hela dagen. Vi gick på bio och kollade på "the proposal" skitbra! ni måste se den! Det fick bli min födelsedags present till henne, jo Ry fyller nämnligen 13 på onsdag!
NU ska jag spela Lassemajas dektektiv byrå med lillebror. Haha! man fick sånna spel gratis vid bio och jag tänkte: varför inte? :P
puwsawr!
Mohaha!
/ MIA<33
Jag dissade just chris och ebbe, bara så ni vet ;) MOHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0