Boatday

Okejj, nu ska jag berätta om dagen som varit. Egentligen skulle det räckt med ett ord (CHILL!) men efter som detta är en blogg och bloggar går ut på att man ska berätta saker så.. Turen till Blå jungfrun var inställd och ersattes med en skärgårdstur. Vi fick åka båt genom skärgården en timme innan vi kom fram till en ö där vi badade och fikade,nej JAG badade och vi fikade. Sen gick båten igen efter en timme och vi åkte hem. Se har jag mest gjort...hm... INGENTING! har haft rätt chill med andra ord.men imon är det en ny dag och då ska jag först träffa Ebba och Chris och sen fixa mej med Carro och Klara till Julias fest!!!
här kommer några bilder från dagen.

puss!//Mia<33
lillebror på båten lillebror på båten XD

jag jag :)

Kommentarer
Postat av: carolineee

ebba ska fixa sej med oss med :D<3

2009-07-10 @ 21:22:26
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Liinaahh

<333 olle ;D

2009-07-14 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0