blubb

Hullabulla!
igår va jag och Ry på marknaden i färjestan, mycket roligt. Meyawee och hennes kille Pele följde oxå med.
Förutom alla godsaker och snask köpte jag pimp glasögon ( ni vet sånna med streck på:P)  för min del blev det svarta med bling bling på! Ry köpte en pimp keps i rosa :D skit cool! sen åkte vi hem till henne och träffade småttingarna. Efter ett tag åke vi till Klara där va Carro. Måste bara säga att alla deras cyklar e stulna! shit asså cykelstölderna har ökat rejält här i Kalmar! Jaja väl hemma hos Klara hade vi vattenkrig!! typ alla blev asblöta! Sen åkte jag hem och lagade mat med mamma^^ sen satte vi oss och kollade på gamla filmer. Jag va bara 3 på dom och sa massa kul saker medan storebror sprang runt som en galning! HAHA!
Idag vaknade jag och cyklade till chris. Hon låg  fortfarande och sov (e vi förvånade?) jag väckte henne och sen har vi para slappat:) kollat på A cinderella story och så. Det har varit skitväder så vi har inte kunnat gå ut. Massa åska och blixtar:(  men nu har det slutat och Erica står utanför dörren!:D     pusss på er!! ///Mia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0