2 månader :)

Tjoosan!
Jag sitter här och väntar på att något ska hända! Jag kan göra ett schema över varför jag väntar:

Bettan - Grekland
Erica - Oskarshamn?
Mia - Frankrike
Alex - Gotland + sover?
Joel - Stävlö

Alla bara drar och snart ska jag till Spanien i hela 3 veckor ...... UÄCK på det! Plus att jag inte kan ta med mig någon data så ni får klara er ett tag utan moi!
Men det var nog inte riktigt detta jag ville blogga om. Okeey, lite fakstist men mest om att jag och Joel har varit tillsammans i 2 hela månader idag! :D     Puss på det!

I går läste jag ut "Så länge vi båda andas" av Stephenie Mayer. Helt okeey bok men den första är bäst och därför har jag börjat om och läst första kapitlet i den. "Om jag kunde drömma" gå och köp den! Det är verkligen ett måste!
Något annat att tillägga? Jo, jag pratade med Alex igår. Kuligt. Han åkte inte till Gotland för att rida :P
Annars kanske Jojje kommer hit. Det vet man aldrig.
Kramar! //Chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0