Yes ma'am

Yes ma'am, klänningen kommer ifrån Gina Tricot och kostade 249 svenska kronor.

Just  nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra på nyår. Jag åker ju inte till Mjölby pga min mamma. Eller jag vill ju inte smitta ner er totalt men asso. Jaah. Så nu sitter jag här och tänker. Julafton blir ju med familjen men nyår. Jag vet inte om vi ska bjuda över grannarna för isåna fall stannar jag hemma men om vi inte gör det så funderar jag på om jag ska fira med Majja?

Ajja, jag får spara mina funderingar tills vidare för nu måste jag städa mitt rum -.-'




//chris

Kommentarer
Postat av: majjaaa :D:D:D:D <333333

dedär att fira med mig tkr jag låter SUPER! :D:D:D:D <33333333333333

2009-12-20 @ 16:32:10
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0