vinterfeelings

Kom nyss in från ett snöbollskrig med grannarna och lillebror, haha jag blev mulad typ 3 gånger innan jag lyckades mula Ian (en av grannarna) och så himla störande det va! varje gång jag blir mulad typ står jag och "jämrar"(eller vad det heter XD) mig hyffsat länge, men när jag hade mulat Ian reste han sig bara upp som vanligt och började krama en ny snöboll för att kasta på mig. Det märktes knappt på honom att jag hade stått och försökt trycka in en snöboll i hans hjärna i ca 1 minut lixom! åååh! hehe jag tror jag måste öva på att mulas...
Jaja när jag kom in gjorde jag lite varm saft och åt en banan medans jag pratade med pappa om dubai.

Hur har ni tillbringat denna dagen? (än så länge)
Har ni fått några jul eller vinterkänslor än?


///

psst... glömde säga att jag gjorde en snölyckta som jag ska tända ikväll också, hihi mysigt!<3


fin bild jag hittade va?^^  (inte den jag gjorde,jag skulle inte kunna göra en sån ens om jag försökte, ne min står ute vid grinden bucklig och fin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0