ska snart ringa

ska snart springa och ringa julia som varit i ullared och höra hur det va där men först blogga lite snabbt.
dagen har varit kort men rolig! skolan funkar, råkade försova mig till halv åtta, det är en hel timmes försening! omg! ajja, sen så när vi hade gympa bestämde vi vad vi skulle klä ut oss till på måndag. ni får inte veta förrän då! mahaha! tror typ alla va me på det. kanske någon enstaka som tänker skita i det. det är typ bandytunering då. sen efter skolan drog jag och Mia till simhallen och solade. faan va gött det va men jag är typ gul/brun nu? ;s
kunde inte va så länge för mamma har pms och mens samtidigt -.-'


gammal bild på mig och julia!


men nu måste jag ringa, julia ska ju hjälpa mig med viktors julklapp!

//chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0