Nu börjar jag verkligen

Nu börjar jag verkligen komma in i sommar-rutinen. Uppe sent och vakna sent. Sweet!

Haha, ajja. Vaknade för inte så länge sen. Satt uppe och nördade mig med sims igår och pratade med Majja. Maha. Men snart ska min morbror ge mig ett spel och då blir det att sitta upp längre. Första natten ska jag lana. Med mig själv men iaf!
Hoppas att Julia ringer snart!? Vi skulle ju kanske hitta på något om hon inte redan är på rean för då drar jag dit själv eller med Fia har jag bestämt nu! Busigt!

Imon så sover jag hos Fanny eller Filippa. HBS babes! Det var verkligen sjukt länge sen vi hade det! Det ska bli så grymt kul!



en bild sen senast vi hade HBS...



och en till. Kom fram till att det var innan jag drog till spanien! :O


♥ //chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0