love

Ny favoritlåt!
Rihanna - Whait your turn.



Ibland älskar man Rihanna och ibland hatar man henne, så är det iallafall för mig.
Men har ni tänkt på hur mycket hon har förändrats sen hennes karriär började?
I början var hon lixom den söta/lite coola poppiga flickan och nu är hon lite mer... bad girl haha.

Hennes första album;

Jag menar namnet också, "music of the sun" låter lite, du vet dagis-hit :P
Fast låtarna är ju bra där också jag menar bara att det är väldig skillnad.
pon de replay

och det senaste;

Här ser hon nästan ut som en helt annan person.
Några andra bra låtar på "Rated R"
Hard
Russian Roulette (kanske den mest kända? den är också grymt bra!)
&
Te Amo

Iallafall är rihanna alltid lika snygg och jag tror det finns många som skulle göra mycket för att få hennes utseende!

Kommentarer
Postat av: fanny

wait your turn ja! den jag tipsade om <3

2009-12-20 @ 18:54:54
URL: http://fanniys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0