Kalmar teater, mitt nya

Kalmar teater, mitt nya hem! Har tillbringat mer tid där i veckan än vad jag gjort hemma! Låter skumt, men det är så att det har varit julshow nu. I måndags var det repetion som ni vet och sen igår och idag har det varit uppvisning. Imorgon ska jag även dit för att ha avslutning med teatern.

Här kommer några bilder jag hittade på brometern!


jättesötiga dansare!



drillarna hade ett spöknummer



träinstrument såklart!



drillarna igen då..



luciatåg, ser ni lilla julia från lindö på vänstra sidan?



asduktigt kille som sjöng "tänd ett ljus" ... han sjöng mycket bättre än vi tjejer ... tyvärr -.-'



de som tog över Teaterioss's "röda tråd" igenom showen. Dom gjorde det jättebra!



och cheerleaders


♥ //chris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0